Батькам

Рогізненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Україна, Львівська область, Яворівський район, с.Рогізно, вул. Зелена, 283

Школа ввічливих, розумних, креативних учнів та сучасних, харезматичних, справедливих вчителів.

Меню сайту


Наші Друзі!!!

Яворівська міська рада

Яворівський ЦПРПП

Сайти шкіл

Яворівська РР

Львівська обласна державна адміністрація

Відділ освіти Яворівської РДА

Львівський обласний інститут післядипломної освіти

МОН України

Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Статистика

  • Сегодня были

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Комментарии: 3
Форум: 191/217
Фото: 79
Новости: 208
Гостевая книга: 7

Вітаю Вас, Гость · RSS 27.04.2024, 10:14

«Шановні батьки!

Ми хочемо нагадати вам, що такі чарівні слова, як «добридень», «будь ласка», «дякую» і «вибачте», вперше впізнаються вдома.

Саме вдома діти вчаться бути чесними, пунктуальними і старанними, добре ставитися до друзів, поважати старших і вчителів.

Саме вдома вони вчаться бути акуратними, не говорити з набитим ротом і кидати сміття в урну.

Вдома вони також вчаться бути організованими, доглядати за своїми речами і не чіпати чужі.

А в школі ми вчимо їх мови, математики, історії, географії, фізики, хімії та фізкультури. Батьківське виховання ми лише зміцнюємо, але не міняємо».

ПРАВИЛА ПРИЙОМУ В ПЕРШИЙ КЛАС

Документи, необхідні при переведені учня з однієї школи в іншу:

Документи, необхідні при вступі в 10 клас учня, який закінчив 9 класів нашої школи:

Документи, необхідні при вступі в 10 клас учня, який закінчив іншу школу:

Порядок переведення до наступного класу

Батьківські збори

Дитина і школа

 

Партнерство і співпраця адміністрації школи
з батьківською громадськістю у справі становлення особистості учня


Школа ХХІ століття… Яка вона? Відповідь на це запитання ми знаходимо, насамперед, у державній національній програмі «Освіта України ХХІ століття», де серед пріоритетних напрямків реформування освіти відзначено, що в основу національної школи мають бути покладені такі чинники: принцип єдності сім’ї та школи, наступності та спадковості поколінь, організація родинного виховання та освіти.

І це закономірно, адже побудувати повноцінну національну школу без родинного виховання, активної участі й підтримки батьків не можливо.

Як два крила у птаха, що допомагають йому вільно літати в безмежному просторі, так сім’я і школа створюють оптимальне навчальне середовище для вільного та повноцінного розвитку особистості школяра. Їх співробітництво є важливою умовою ефективної навчально-виховної роботи, спрямованої на створення атмосфери доброзичливості і взаєморозуміння, з опорою на народні та сучасні педагогічні надбання, національну і світову культуру, вселюдські і національні моральні цінності.

Можна сказати, що школа і сім'я, батьки і вчителі, батьківський комітет і адміністрація школи — єдине ціле, діяльність якого спрямована на дитину, її навчання, виховання, розвиток, становлення.

Саме такі проблеми вирішує сьогодні родинно-шкільний колектив Рогізненського ЗЗСО І-ІІІ ступенів. Тут кожен опановує складну науку людинознавства, розпізнає таємниці саморозвитку й самовиховання, забезпечує об’єктивні та суб’єктивні умови для формування дитини як особистості. Бажання бути інноваційними, гнучкими та творчими у визначенні нового бачення розвитку школи та освіти родинно-шкільний колектив розширює коло партнерів і закладає підвалини для становлення закладу як громадсько-активної школи.

У центрі діяльності родинно-шкільного колективу – особистісний ріст і розвиток особистості. Саме тому організація та проектування виховної діяльності закладу відбувається спільно з учнівським та батьківським колективом школи. В основі створення моделі виховної системи Рогізненського ЗЗСО І-ІІІ ступенів лежить ціннісне ставлення до дитини та ідея відкритості школи, у першу чергу, для батьківської громадськості. Суть полягає в тому, що виховний процес підпорядковується формуванню у кожної дитини ціннісного ставлення до власного життя і співставлення його з життям інших людей. Процес відкритості школи для дитини забезпечує розширення соціальних контактів школи з родиною, поліпшує взаємодію педагогічного та батьківського колективу з усіма соціальними інституціями, причетними до виховання, шкільне спілкування максимально наближене до родинного.

Взаємодія школи і сім’ї підпорядкована формуванню активної педагогічної позиції батьків, озброєнню їх новими педагогічними і психологічними знаннями та вмінням виховувати власних дітей. Основним завданням педагогічного колективу школи є залучення батьківської громадськості до співпраці з метою поліпшення навчально-виховного процесу у закладі.

 

 

created in 2024 © by !666Andrey666!