Рогізненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Україна, Львівська область, Яворівський район, с.Рогізно, вул. Зелена, 283

Школа ввічливих, розумних, креативних учнів та сучасних, харезматичних, справедливих вчителів.

Меню сайту


Наші Друзі!!!

Яворівська міська рада

Яворівський ЦПРПП

Сайти шкіл

Яворівська РР

Львівська обласна державна адміністрація

Відділ освіти Яворівської РДА

Львівський обласний інститут післядипломної освіти

МОН України

Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Статистика

  • Сегодня были

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Комментарии: 3
Форум: 191/217
Фото: 79
Новости: 208
Гостевая книга: 7

Вітаю Вас, Гость · RSS 28.04.2024, 22:25

Головна » Архів матеріалів

ЯВОРІВСЬКА РАЙОННА РАДА

Рогізненський навчально-виховний комплекс

«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів–дошкільний навчальний заклад

НАКАЗ

          13.05.2020                                  c. Рогізно                                      №01-07  25

 

... Читати далі »

Переглядів: 211 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 20.05.2020

Переглядів: 207 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

Переглядів: 184 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

Переглядів: 200 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

Переглядів: 184 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

загальні правила для здобувачів освіти

Закон навчання та виховання

Наполегливо оволодівати знаннями, практичними навичками.

Займатися своїм самовдосконаленням, самовихованням, працювати сумлінно.

Розвивати свої здібності.

Закон етики та естетики 2.1. Керуватися у своїй діяльності загальнолюдськими цінностями.

2.2. Дотримуватись          правил       загальнолюдської        моралі:      правди,  справедливості.

2.3. Поважати вчителя та його власний час.

Бути тактовним у ставленні до інших людей.

Бути вдячним за допомогу.

Завжди виконувати свої обіцянки.

Бути вимогливим до себе.

Слідкувати за своєю мовою, мімікою при спілкуванні з іншими людьми.

Дбайливо ставитися до зовнішнього виду, проявляти гарний смак в одязі, манері поведінки, бути стриманим.

Поважати батьків, людей похилого віку, поводити себе ввічливо.

Закон громадянської відповідальності.

Виконувати вимоги Статуту, правила внутрішньо шкільного розпорядку.

Розвивати почуття відданості, патріотизму, гуманізму, працелюбності, стриманості, доброти та інші чесноти.

Дбайливо ставитись до майна освітнього закладу, державного майна; поважати приватну власність.

Дбати про чистоту і порядок навколишнього середовища.

Зміцнювати авторитет школи.

Підтримувати та продовжувати шкільні традиції.

Закон відповідального ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Дбати про власне здоров’я та безпеку, здоров’я і безпеку інших людей.

Не вживати алкогольних та наркотичних речовин, не палити.

Бути ввічливим, милосердним у ставленні до інших людей.

Не палити в приміщенні школи та на території школи.

Дбати про власну гігієну та охайний зовнішній вид.

Закон з безпеки життєдіяльності та правил дорожнього руху.

... Читати далі »

Переглядів: 166 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

    ЗАТВЕРДЖЕНО                                                                                 СХВАЛЕНО

   наказом Рогізненського НВК «ЗОШ І-ІІІст.-ДНЗ»            рішенням педагогічної  ради  №6

    від 11.06.2018 № 01-07/42                                                           від 08.06.2018

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

ІІІ СТУПЕНЯ(11 клас)

 Рогізненського навчально-виховного комплексу

« загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів –дошкільний навчальний заклад»

Яворівської районної ради Львівської області»

 

Загальні положення освітньої програми
загальної середньої освіти ІІІ ступеня

 

Освітня програма закладу загальної середньої освіти ІІІ ступеня (профільна середня освіта) розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанови Кабінету Міністрів України від 14 січня 2004 року № 24 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти». Освітня програма профільної середньої освіти (далі -  освітня програма) окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти (далі – Державний стандарт).

Освітня програма визначає:

загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів, факультативів, курсів за вибором тощо, зокрема їх інтеграції, а також логічної послідовності їх вивчення які натепер подані в рамках навчальних планів;

очікувані результати навчання учнів  в рамках навчальних програм,  пропонований зміст навчальних програм, які мають гриф «Затверджено Міністерством освіти і науки України» і розміщені на офіційному веб-сайті МОН);

рекомендовані форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;

вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою.

Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін. Загальний обсяг навчального навантаження учнів 10-11-х класів складає 2660 годин/навчальний рік: для 10-х класів – 1330 годин/навчальний рік, для 11-х класів – 1330 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у навчальному плані закладу загальної середньої освіти ІІІ ступеня (далі –навчальний план).

Навчальним  планом  старшої школи передбачається реалізація освітніх галузей Базового навчального плану Держа ... Читати далі »

Переглядів: 147 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

   

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття профільної середньої освіти. Профільна середня освіта здобувається, як правило, після здобуття базової середньої освіти. Діти, які здобули базову середню освіту та успішно склали державну підсумкову атестацію на 1 вересня поточного навчального року повинні розпочинати здобуття профільної середньої освіти цього ж навчального року.

Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття профільної середньої освіти за інших умов.

Перелік освітніх галузей. Типову освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Мови і літератури

Суспільствознавство

Естетична культура

Математика

Природознавство

Технології

Здоров’я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах.

Рекомендовані форми організації освітнього процесу. Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:

формування компетентностей;

розвитку компетентностей;

перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;

корекції основних компетентностей;

комбінований урок.

Також формами організації освітнього процесу можуть бути екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (уроки-«суди», урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.

Засвоєння нового матеріалу можна проводити на лекції, конференції, екскурсії і т. д. Для конференції, дискусії вчителем або учнями визначаються теми доповідей учнів, основні напрями самостійної роботи. На навчальній екскурсії учні отримують знання, знайомлячись із експонатами в музеї, з роботою механізмів на підприємстві, спостерігаючи за різноманітними процесами, що відбуваються у природі. Консультації проводяться з учнями, які не були присутні на попередніх уроках або не зрозуміли, не засвоїли зміст окремих предметів. Розвиток і корекцію основних компетентностей можна, крім уроку відповідного типу, проводити на семінарі, заключній конференції, екскурсії тощо. Семінар як форма організації об'єднує бесіду та дискусію учнів. Заключна конференція може будуватися як у формі дискусії, так і у формі диспуту, на якому обговорюються полярні точки зору. Учитель або учні підбивають підсумки обговорення і формулюють висновки ... Читати далі »

Переглядів: 154 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

    Таблиця розподілу годин на окремі предмети за різними рівнями змісту освіти

Предмети                                        Кількість годин на тиждень у 11 класі

                                                         Рівень стандарту                  Академічний рівень                                                         Профільний рівень

Українська мова                              1                     2                       4

Українська література                    2                     2                       4

Іноземна мова                                  3                     3                       5

Друга іноземна мова                       -                      -                       3

Зарубіжна література                     1                     2                       3

Історія України                               1,5                  1,5                    4

Всесвітня історія                             1                     1                       4

Громадянська освіта:

правознавство                                                                                       3

економіка                                         1                     1                 &n ... Читати далі »

Переглядів: 142 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

Переглядів: 142 | Додав: 666Andrey666 | Дата: 12.05.2020

« 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 20 21 »
created in 2024 © by !666Andrey666!