|
Інклюзивна освіта |
|
Львівська обласна державна адміністрація Львівський обласний інститут післядипломної освіти Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти
|
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТАІнклюзивна освіта - гнучка індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах масової загальноосвітньої школи за місцем проживання. Навчання відбувається за індивідуальними навчальними планами та забезпечується медико-соціальним та психолого-педагогічним супроводом. Інклюзивна освіта передбачає створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ЦІННОСТІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИІнклюзивна освіта – цінності:
Інклюзивна освіта базується на таких принципах
Інклюзивна освіта є підходом, який допомагає адаптувати освітню програму та навчальне середовище до потреб учнів, які відрізняються своїми навчальними можливостями. КОНЦЕПЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИКонцепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. Навчання в інклюзивних навчальних закладах є корисним як для дітей з особливими освітніми потребами, так і для дітей з типовим рівнем розвитку, членів родин та суспільства в цілому.
Як свідчать дослідження, в інклюзивних класах наголос робиться в першу чергу на розвиток сильних якостей і талантів учнів, а не на їхніх фізичних або розумових проблемах. Взаємодія з іншими дітьми сприяє когнітивному, фізичному, мовному, соціальному та емоційному розвитку дітей з особливими освітніми потребами. При цьому діти з типовим рівнем розвитку демонструють відповідні моделі поведінки дітям з особливими освітніми потребами і мотивують їх до цілеспрямованого використання нових знань і вмінь.
В інклюзивних класах взаємодія між учнями з особливими освітніми потребами та дітьми з типовим рівнем розвитку сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків, завдяки чому діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, стають більш чуйними, готовими допомогти. •Загальні рекомендації
•Інклюзивне навчання:
•Основа інклюзивного навчання
•Хто такі діти з особливими потребами?
•Що таке інклюзивне навчання?
•Переваги інклюзивного навчання
•Алгоритми вступу до інклюзивного класу чи групи
•Як розпочати навчання дитини в інклюзивному класі або групі?
•Нормативно-правова база інклюзивної освіти
•Доступність закладу освіти для навчання осіб з ООП
•Інклюзивне навчання у нашому закладі
•Поради батькам дітей з ООП
|
created in 2024 © by !666Andrey666! |