Рогізненський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Україна, Львівська область, Яворівський район, с.Рогізно, вул. Зелена, 283

Школа ввічливих, розумних, креативних учнів та сучасних, харезматичних, справедливих вчителів.

Меню сайту


Наші Друзі!!!

Яворівська міська рада

Яворівський ЦПРПП

Сайти шкіл

Яворівська РР

Львівська обласна державна адміністрація

Відділ освіти Яворівської РДА

Львівський обласний інститут післядипломної освіти

МОН України

Львівський регіональний центр оцінювання якості освіти

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Статистика

  • Сегодня были

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Комментарии: 3
Форум: 191/217
Фото: 79
Новости: 208
Гостевая книга: 7

Вітаю Вас, Гость · RSS 08.05.2024, 09:10

Головна » 2020 » Травень » 12 » Наказ

16:07
Наказ

ЯВОРІВСЬКА РАЙОННА РАДА

Рогізненський навчально-виховний комплекс

«загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів–дошкільний навчальний заклад

НАКАЗ

29.04.2020                                         c. Рогізно                              №01-07/ 24

 

Про проведення підсумкового оцінювання 

 та організоване закінчення 

2019/2020 навчального року

 

     Відповідно до статті 23, 27 Закону України «Про освіту», частин третьої та четвертої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту», рішення педагогічної ради №8 від 27.04.2020 року, у зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби, враховуючи рекомендації МОН України виложені у листі №1/9-213 від 16.04.2020 року «Про проведення підсумкового оцінювання та організоване закінчення 2019/2020 навчального року»,

НАКАЗУЮ:

1. Освітній процес у закладі освіти закінчити не пізніше 1 липня 2020 року.
2. Навчальні заняття завершити 29 травня 2020 року відповідно до стуктури 2019/2020 навчального року, затвердженої педагогічною радою школи № 1 від 30.08.2019, а також з урахуванням виконання календарно-тематичних планів та навчальних програм.
3.Адміністрації
навчального закладу:
3.1. Продовжувати здійснювати освітній процес шляхом дистанційного навчання, у тому числі планування кількості та обсягу завдань та
   контрольних робіт, з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів.
3.2. Забезпечити всім учням доступ до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних засобів обміну інформацією.
3.3. Організувати проведення підсумкового оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти учителями закладу з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів.
3.4. Дозволити учителям здійснити оцінювання результатів навчальної діяльності учнів закладу в синхронному та/або асинхронному режимі.
3.4. Завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень та можливості фізичного повернення педагогічних працівників до приміщень закладу освіти.
3.5. Прийняти до 1 липня педагогічною радою рішення про переведення до наступного класу всіх учнів 1-10-их класів та учнів, які з різних причин не були охоплені дистанційним навчанням у період карантину, та розробити для кожного з них індивідуальні навчальні плани щодо засвоєння пропущеного навчального матеріалу (індивідуальний навчальний план затверджується директором до початку наступного навчального року).
3.6. У разі відкриття закладів освіти у червні 2020 року організувати роботу з учнями, які з різних причин не були охоплені дистанційним навчанням у період карантину, за індивідуальним навчальним планом до 01.07.2020 та фізичної присутності дитини в селі, підтвердження можливості перебування учня в дитячому колективі, а також згоди батьків.
3.7. У разі відкриття закладів освіти у червні 2020 року організувати додаткові консультації для учнів 11-х класів із предметів, які вони обрали для проходження підсумкової атестації у формі ЗНО, дотримуючись вимог санітарно-епідеміологічної безпеки. Такі консультації можуть проводитись за наявності підтвердження задовільного стану здоров’я учня, створення відповідних умов для навчання (засоби індивідуального захисту, малими групами, забезпечення дистанції тощо).
3.8. Організувати на початку 2020-2021 навчального року в 2-11-х класах проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік таз метою планування подальшої роботи щодо систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно.
3.9. Передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік .
3.10. Оформлення документів про здобуття базової середньої освіти, свідоцтв досягнень, табелів навчальних досягнень учнів слід завершити не пізніше 15 червня 2020 року.
3.11. Учням 1-8, 10-х класів, які не планують навчатися в іншому закладі освіти, надіслати копії відповідних документів  електронною поштою або в інший спосіб, з подальшим врученням оригіналу документу у вересні 2020 – 2021 навчального року.
4. Заступнику директора школи з навчально-виховної роботи Людкевич І.П.:
4.1. Продовжувати здійснювати контроль за проходженням дистанційного навчання з використанням технологій дистанційного навчання, виконанням навчальних планів та навчальних програм з основ наук у повному обсязі.
4.2. Організувати роботу учителів щодо проведення оцінювання учнів у синхронному або асинхронному режимі шляхом використанням технологій дистанційного навчання.
4.3. Укласти гнучкий графік дистанційних перевірочних робіт та усних опитувань з метою забезпечення рівних умов щодо проходження оцінювання всіма учнями закладу, недопущення перевантаження учнів та раціонального використання часу, загальна тривалість якого має становити не менше двох тижнів.
4.4. Організувати робоу учителів щодо проведення окремих дистанційних консультацій для учнів, які хворіють або перебувають у режимі самоізоляції.
5. Педагогам навчального закладу:
5.1. Провести оцінювання навчальних досягнень учнів за ІІ семестр, враховуючи результати поточного, тематичного оцінювання, здійсненого під час дистанційного навчання, та тематичного оцінювання здійсненого до початку карантину, практичних робіт з навчальних предметів природничого циклу, результатів оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності учнів, поточного оцінювання тощо.
5.2. Якщо з навчального предмета не передбачено підсумкових контрольних робіт, підсумкову оцінку виставляти за результатами поточного оцінювання.
5.3. Оцінювання результатів навчальної діяльності учнів здійснити в синхронному та/або асинхронному режимі:
5.3.1. У синхронному режимі виконувати з учнями наступні види завдань:
– виконувати тести на платформах Google Classroom, «На Урок», Moodle тощо за вибором учителя та з урахуванням можливостей учня;
– виконувати письмові роботи, у тому числі диктанти, із використанням відеоінструментів Skype, Zoom тощо;
– брати участь в усних формах контролю (усний переказ, читання напам’ять вірша та прозових текстів, презентація та захист проєктів тощо) із використанням відеоінструментів Skype, Zoom індивідуально або в групах;
– брати участь в онлайн – семінарах та онлайн – форумах із використанням відео інструментів Skype, Zoom або в чатах на платформах дистанційного навчання (наприклад, moodle) у закритих групах (наприклад, viber ) та інших.
5.3.2. В асинхронному режимі виконувати з учнями наступні види завдань:
– виконувати завдання на одній з платформ (Google Клас, «На урок» , Moodle та ін. за вибором вчителя);
– письмові роботи у текстових редакторах (Word та інші) або у зошитах, зобов’язавши учнів надсилати вчителю файл або фото з виконаними завданнями електронною поштою, в один із меседжерів (Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook та ін.) або іншими засобами поштового зв’язку (за відсутності технічних засобів навчання або доступу до мережі Інтернет);
– писати диктанти з використанням аудіо або відеозаписів, створених та надісланих вчителем тощо.
5.4. Отримувати виконані письмові завдання учнів (зроблені на комп’ютері або сфотографовані) через електронну пошту або платформу Google Classroom та ін.), один із месенджерів (Viber, Telegram, WhatsApp, Facebook та ін.) тощо.
5.5. Організовувати самооцінювання учнями успішності своєї роботи, надіславши їм ключі для самоперевірки (після виконання роботи), критерії оцінювання та самооцінювання творчих робіт тощо.
5.6. Попередньо надіслати учням графік проведення всіх видів оцінювання, у якому зазначити форму та вид оцінювання, необхідні для цього ресурси, дату та тривалість проведення оцінювання (для синхронного режиму), дату та час розміщення завдань, кінцевий термін та спосіб їх подання (для асинхронного режиму);
5.7. Якщо хтось із учнів немає можливості виконати завдання у зазначений учителем спосіб та час, передбачити для них інший спосіб проходження оцінювання та пересилання матеріалів.
5.8. Результати оцінювання повідомляти учням у такі способи: надсилати в індивідуальному порядку шляхом використання одного із засобів зв’язку (електронної пошти, смс – повідомлення, повідомлення в одному з месенджерів, повідомлення по телефону тощо). Оприлюднення списку оцінок для всього класу вважати неприпустимим.
5.9. Усні завдання оцінювати безпосередньо через Skype, Zoom або будь-який месенджер, що забезпечує відозв’язок у синхронному режимі або перевірені опосередкованим способом через відео або аудіо файли, надіслані учнями на пошту вчителя.
5.10. Учнів, які не мають результатів поточного оцінювання з об’єктивних причин, оцінювати за результатами проведення семестрової контрольної роботи, якщо така передбачена у календарно-тематичному плануванні.
5.11. Провести річне оцінювання учнів з урахуванням результатів оцінювання за І та ІІ семестри навчального року у період не пізніше 6 робочих днів після завершення другого семестру.
5.12. Тематичні та семестрові підсумкові роботи, які проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину, записувати в класному журналі без зазначення дати їх проведення. У розділі ІІ «Облік навчальних досягнень учнів», в рубриці «Дата проведення занять» натомість дати проведення занятття записувати «Тематична».
5.13. Класні журнали, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень, заповнювати відповідно до Інструкції про заповнення класних журналів (затвердженої наказом МОН від 03.06.2008 №496), у графі «Зміст уроку» відповідно до календарного планування стисло записуючи тему уроку, контрольної, практичної, лабораторної роботи тощо та зазначаючи форму дистанційної роботи (наприклад «Складносурядні речення. Он-лайн зустріч в Zoom», «Квадратні рівняння. Чат в мережі Viber», «Тематична робота. Робота на платформі Google Classroom», «Синтез білків. Відеоконференція в Skype») тощо.
5.14. Зобов’язати учнів зберігати робочі зошити, в яких виконуються завдання у період навчання з використанням технологій дистанційного навчання, та віддати зошити учителям у перших числах вересня 2019-2020 навчального року.
5.15. Учнівські зошити з виконаними учнями завданнями у період навчання з використанням технологій дистанційного навчання віддати на зберігання у шкільний архів.(До 10.09.2020)
5.16. Контрольні роботи учнів зберігати або в паперовому варіанті (передати роботи в перших числах вересня 2020 – 2021 навчального року у шкільний архів), або в електронному, зберігаючи роботи в хмарному сховищі (Dropbox, Google Drive, Mega, Box, Degoo, One Drive, iCloud тощо), запобігаючи втраті даних при поломці девайса;
5.17. У випадку втрати будь-якого контакту зі здобувачем освіти та його батьками впродовж 10 днів, інформувати адміністрацію школи.
6. Педагогам, які викладають у 1-2-х класах:
6.1. Продовжувати застосовувати метод портфоліо: відслідковувати динаміку навчального поступу учнів за їх роботами, фотографії яких можуть надсилатися батьками;
6.2. Для учнів 2-го класів надсилати завдання для проведення діагностичних робіт, які виконуються учнями на роздрукованих бланках, у зошитах або на окремих аркушах;
6.3. Результати отриманих робіт отримувати електронною поштою, одним із месенджерів (Viber, WhatsApp, Facebook та ін.) або звичайною поштою;
6.4. Завершальне підсумкове оцінювання у 1-2-х класах здійснювати шляхом заповнення свідоцтва досягнення учнів за результатами виконаних ними робіт та спостережень;
6.5. Для оцінювання динаміки особистісних досягнень учнів використовувати свої щоденники спостережень, які велися до початку карантину та додатково залучити батьків до заповнення свідоцтва досягнень учнів;
6.6. Провести з батьками консультацію (у синхронному або асинхронному режимі) щодо роз’яснення змісту кожного показника та його зовнішніх проявів або надіслати власні форми спостережень;
6.7. Для проведення оцінювання учнів використовувати у роботі наступні нормативні документи: наказ МОН від 20 серпня 2018 року №924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі», наказ МОН від 27 серпня 2019 року №1154 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу».
7. Наказ довести до відома педагогічних працівників закладу через офіційний веб-сайт закладу.
8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Директор                                                                       Г.Рибак

Переглядів: 166 | Додав: 666Andrey666
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
created in 2024 © by !666Andrey666!